[linux] upgrade kernel

Peter Surda psurda na byte.at
Úterý Srpen 8 16:34:39 CEST 2000

On Tue, Aug 08, 2000 at 04:09:43PM +0200, fukas wrote:
> Ahoj moze mi niekto polopate povedat, co potrebujem na uograde kernelu,
> Mam RH 6.1 a stiahol som si kernel-x.x.x z RH 6.2.
> Staci rpm -U ???
Bolo by dobre este headers, ibcs, utils a headers. Ked mas notebook tak este
pcmcia-cs. Ked chces kompilovat vlastny, tak este doc a source.

Alebo stiahni .src.rpm a builduj sam.

Alebo si stiahni zdrojaky a patche z kade chces a rob to po vlastnom.

No a este dobre je upgradnut egcs, glibc a modutils (a vlastne vsetko k comu
upgrade je).

> dik

S pozdravom,

Peter Surda (Shurdeek) <surda na bigfoot.com>, ICQ 10236103, +4369910964300

--
      ...and that is how we know the Earth to be banana-shaped.