[linux] Re: [linux] Padajúci Linux :-((

Úterý Srpen 8 17:02:16 CEST 2000

-> V poslednej dobe (s najväčšou pravdepodobnosťou od doby keď som si
-> upgradol na RH 6.2 alebo na kernel 2.2.16) sa mi pomerne často stáva, že
-> mi úplne vytuhne Linux. Prebieha mi to asi takto, že ak sa prepnem na
-> nejakú konzolu kde ešte nie som prihlásený, zadám užívateľské meno, heslo
-> (obidve sú správne) - objaví sa Last login atd. a to je vsetko. Nepomáha
-> ani prepnutie na inu konzolu, ani nič iné. Všetky procesy ktoré bežali
-> normálne pokračujú, problém je v tom, že žiadny nový proces sa
-> nespustí. Dokonca vytuhne aj shutdown, reboot, ctrl+alt+delete.

odporucam zapnut syslog na trebars 12tu konzolu napr /etc/syslog.conf

kern,auth.debug;*.err				/dev/tty12

a potom je sanca ze sa dozvies co sa stalo...
 (R)etry, (A)bort, (C)ancer