[linux] PPP

Peter Střelec beko na profi.sk
Úterý Srpen 8 22:24:40 CEST 2000

JOPO wrote:

> 3 roky mi chodili zyxely medzi dvoma linuxami na pevnej ako hodiny a
> stalo sa ze prestali. Uz vyse tyzdna to nemozem rozchodit. Ked uz sa
> mi modemy aj spoja skoncim na tom ze po spusteni pppd sa mi nepodari
> nahodit ppp0. Vzdy to v logu skonci hlaskou LCP timeout sending Config
> Request. Poradte co s tym.

No. Predpokaladam ze mas jadro 2.2.x a predtym si mal 2.0.x Ja som pred
tyzdnom robil upgrade masiny a presne toto som mal aj ja. Zyxel Omni28.8.
Takisto to chodilo 3 roky dobre a potom sa pokazill disk ...
Ja som mal riesenie pomerne jednoduche. Kedze cez pppcko som pripajal iba
jednu IPcku a na druhej strane som lanku pripajal na inet cez masquarading
tak do skriptu som zadal este "netmask 255.255.255.255" a este "noauth"
Tato netmaska bol problem preco sa nenabehovalo ppp.. "proxyarp" parameter
som nechal v /etc/ppp/config. A genialne sa svete nabehlo to. Lamal som si
s tym hlavu 3 dni. Ako netmasku som tam nejaku skusal ale som si
neuvedomil aku....

Potom moj skript vyzeral skratene takto

pppd /dev/ttyS0 38400 IPcka1:IPcka2 netmask 255.255.255.255 noauth

ostatne uz bolo v /etc/ppp/option
IPcka1: Server na ktorom mas zavesene modemi
IPcka2: Ipcka vzdialenej masiny.

Toto bol moj problem. Ak hovoris ze sa ti spojili modemu bude problem iba
v pppcku.
Skus urobyt toto ak si to neskusal a ..... Caf Peter