[linux] SSHd

Jalsovszky Tamas jalsot na decef.elf.stuba.sk
Středa Srpen 9 08:45:15 CEST 2000

On Tue, 8 Aug 2000, Peter [iso-8859-2] Střelec wrote:

> ked som to robil ja tak mi pomohol textik nachadzajuci sa tu. Mysli ze problem
> mas vobec sa autorizovat do systemu. ....  Caf Peter
>
> http://www.penguin.cz/howto/sshpokec.txt

Ja co potrebujem:
Spravit to, aby root mohol nahlasit do systemu takym stylom ako je pri
telnete (pouziva /etc/securetty alebo nieco take), a okrem roota usery by
mali mat moznost prihlasit sa do systemu cez ssh (to je uz riesene
/etc/hosts.allow).

	Tomas