[linux] Crypted root FS

psi na dvalin.bicba.sk psi na dvalin.bicba.sk
Středa Srpen 9 11:00:53 CEST 2000

Zdravim,
mam takuto sialenu predstavu:
mam disketu, na ktorej sa nachadza kernel a inirtd a potom uz len baliky
tgz. Toto funguje k mojej spokojnosti, ale teraz potrebujem spravit taku
vec, aby data na tejto diskete nikto neprecital a aj napriek tomu to cele
bootovalo a bezalo.
Rozmyslal som nad pouzitim ppdd
(http://linux01.gwdg.de/~alatham/ppdd.html), to by sa dalo, ale pri boote
si to vypyta passwd, keby som passwd zapisal natvrdo do programu,tak by sa
to dalo z neho vycitat a to nepovazujem za secure.

Moja otazka znie, vie niekdo ako spravit, aby system nabootoval z
kryptovaneho FS a nepytal pri starta ziadne passwd a bolo to bezpecne ?
A vobec, da sa to spachat ?

PSIkappa
psi na bicba.sk