[linux] NTP

Michal Tarana tarana na delux.gvoza.sk
Čtvrtek Srpen 10 09:17:56 CEST 2000

Da St, 09 aug 2000 ste nap
> Ahojte!
>
> 	Nainstaloval som ntp-4....rpm a teraz by som potreboval
> nakonfigurovat. Ja chcem len nastavit presny cas na serveri. Nepoznam ani
> ntp servery na Slovensku alebo v blizkosti Slovenska.Ak chcem len
> sysnchronizovat cas tak potrebujem ten ntpd daemon? Ma niekto s ntp
> skusenosti?
>
> 	Tomas
Ja som upgradoval v Debiane z xntp3 na ntp. U mna je to rozdelene na ntp a
ntpdate, v pripade, ze je to tak aj v RedHate, odporucal by som nainstalovat
oba. Konfiguracny subor je obycajne /etc/ntp.conf. Da sa vcelku umne vytvorit
pomocou prikazu configure-ntp. Ak ho chcete lepsie vyglancit, je dobre
popisany v man-strankach. U mna pracuje spolahlivo, v dokumentacii alebo na
URL su aj vhodne ntp-servery.
S uctou

--
Michal Tarana