[linux] gatos problem

Milan Musec milan.musec na pobox.sk
Čtvrtek Srpen 10 12:17:58 CEST 2000

zdravim konferu,

mam problem z gatosom. chcel som si spojazdnit atitv na Mandrake 7.1. nainstaloval som rpm gatos pre mdk7.1. nemozem ho vsak nakonfigurovat ked spustim gatos-conf -X /etc/X11/XF86Config tak to spadne zo segmentation core dumped. ked somale napisal cestu kde sa ten XF86Config nenachadzal tak to zbehlo ale zase nemohol nic vytvorit lebo ani nic nenacital to je pochopitelne. ked sompotom pustil xatitv tak to vypisalo ze take zariadenie neexistuje a skoncilo to. poradte kto ma s tym skusenost. vdaka

milan