[linux] gatos problem

Jan ONDREJ (SAL) ondrejj na salstar.shadow.sk
Čtvrtek Srpen 10 11:49:32 CEST 2000

On Thu, Aug 10, 2000 at 12:17:58PM +0200, Milan Musec wrote:
> zdravim konferu,
>
> mam problem z gatosom. chcel som si spojazdnit atitv na Mandrake 7.1.
> nainstaloval som rpm gatos pre mdk7.1. nemozem ho vsak nakonfigurovat ked
> spustim gatos-conf -X /etc/X11/XF86Config tak to spadne zo segmentation
> core dumped. ked somale napisal cestu kde sa ten XF86Config nenachadzal
> tak to zbehlo ale zase nemohol nic vytvorit lebo ani nic nenacital to je
> pochopitelne. ked sompotom pustil xatitv tak to vypisalo ze take
> zariadenie neexistuje a skoncilo to. poradte kto ma s tym skusenost. vdaka

Ahoj,

  ten gatos-conf tusim vobec nepotrebujes.
Skus si precitat README a tam je napisane, ako mas upravit XF86Config.
Ak ho ale neupravis, aj tak by to malo ist, akurat len
bude blbnut kurzor mysi.

Ak by to nepomohlo, tak skus moje RPMka pre RedHat (su na oficialnej
stranke GATOSu.

Ak by to stale neslo, tak sa ozvi sukromne.
Podla mna to ale potom bude skor nejaky HW problem.
Napis presny typ karty aj GATOSu.
Gatos tusim nepodporuje vsetky cipy, iba karty zalozene
na BT829a a mozno este nejake specialne nove.

		Cau.
				SAL