[linux] LAN cez dialup

Ivan ivan na wg.sk
Čtvrtek Srpen 10 13:29:09 CEST 2000

zdravim,

vie mi niekto poradit ako nakonfigurovat masinu, ktorej ulohou bude stahovat
postu z netu a obcas uspokojit nejaky ten http request.
Bude sa teda pripajat modemom cez telefonnu linku - pravidelne, povedzme
kazdu hodinu kvoli poste a okrem toho v pripade poziadavky usera na http
proxy, po istej dobe necinnosti linky sa odpoji.
Zatial sa mi ako najvhodnejsie riesenie javi diald, zatial som to vsak
nerozchodil - problem bude asi v nastaveni pppd, pretoze po autorizacii a
ziskani ip-cky nenaskoci zaznam do routovacej tabulky.
Istotne to ma niekto z vas rozbehane, bol by som vdacny za zopar rad,
pripadne nejaky vzorovy config, alebo trebars odkaz na nieco ine, lepsie ako
diald.