[linux] OT: net bridge for DOS

Ivan Malich malich na decef.elf.stuba.sk
Čtvrtek Srpen 10 23:23:14 CEST 2000

On Mon, 7 Aug 2000, Miroslav Oravec wrote:

> Ano, existuje, pozri www.tetrasoft.sk. Staci na to 286 a disk.mechanika a dve
> karty.
> Do troch kariet je to free, inak sa za to plati a vie to aj funkciu bridge.
> Ak by si tam uz nic nevidel, lebo neviem ako na tom su, tak ja to mam
> stiahnute aj so sw.
> Inak, sa mylis, jeden segment na koaxe podla normy moze byt dlhy 185 m, nie
> 150 m, a ak mas bezstanicoivy spoj medzi dvoma kartami od 3Com, tak az do 300
> metrov.
> Inak ak mas este nejake otazky k tomuto, tak sa kludne ozvi.

Ozyvam sa :-)
Stranka www.tetrasoft.sk neexistuje... Kde by som si to mohol stiahnut od
teba? Alebo nejaky iny sposob ziskania nie je?

K tym kartam a dlzke segmentov:
Tahal som kabel cez vytahovu sachtu a okolo motora (ina cesta neexistuje,
resp. je o 50 m dlhsia). Ked vytah ide, tak sa strati asi 30% paketov
(vzdialenost od terminatora po terminator na druhom konci je 150 m, vsetky
tri karty su 3c509). Ked som kabel skratil (cast pri motore mala iba 100
m), tak sa nestracalo nic. Preto chcem do stredu dat bridge a bude po
probleme.