[linux] PGP kluc v kmail

Peter Gasparovic gasparovic na pfs.sk
Pátek Srpen 11 15:18:11 CEST 2000

Mam nainstalovane GnuPG a vytvorene kluce. Ked chcem v kmaili zakryptovat
spravu pre kolegu, ktoreho kluc som importoval, tak kmail mi ponukne vsetky
ostatne kluce (vytvorene v GnuPG), len nie kluc toho kolegu (vytvoreny v PGP
na win) Pritom gpg --list-keys mi ho ukaze medzi ostatnymi.
edze kmail o nepozna, tak aj maily od neho podpisane sa zobrazuju rovnako ako
od hocikoho ineho, koho kluc nemam, teda ako "plain text". Neviem, ci robim
niekde chybu ja, alebo kmail nieje schopny spracovat PGP kluce ?

Peter Gasparovic
gasparovic na pfs.sk