[linux] Pripojenie W95 na linux kablom cez ppp

Peter Gasparovic gasparovic na pfs.sk
Pondělí Srpen 14 13:42:13 CEST 2000

Mam W95 pripojene seriovym kablom na ttyS1 linuxu ako terminal. To chodi OK,
ale ja by som to potreboval pripojit cez ppp. Na linuxe mam pusteny nasledovny
proces :
pppd /dev/ttyS1 speed crtscts loc_addr:rem_addr persist
kde loc_addr je adresa linuxu a rem_addr je ocakavana adresa win.
Takto isto mam pripojeny linux na linux a funguje to. W95 ale neviem
rozchodit. Pouzivam tam modemovy driver, ktory mi volakedy fungoval na
pripojenie na NT server, ale na linux sa mu to asi nepaci. Ak s tym ma niekto
skusenosti, budem vdacny za radu. V podstate ide o rovnaky problem ako je
pripojenie win pevnou linkou k ISP, ktory pouziva linux (aspon si myslim)

Peter Gasparovic
gasparovic na pfs.sk