[linux] ttf fonty

Ivan Suchy turbo na miesto.sk
Středa Srpen 16 06:18:05 CEST 2000

"B.J." wrote:

> Zdravim
>
> Rozchodil niekto ttf fonty v StarWriteri? V inych aplikaciach SO 5.2 chodia.
> Poradte ako na to.

Ahoj.

Uz som sem tu otazku posielal, ale odpovede takmer ziadne. Zrejme
vsetci pouzivaju SO, ale nie StarWriter a TTF hoci TTF nie je napad
Micro$shitu. :-)
Som na tom tak isto. Uz som to vzdal. Skusal som aj fonty z balika
XFree86-ISO8859-2-Type1-fonts, tie sa sice zobrazuju, ale su nechutne
a nepodarilo sa mi u nich zmenit velkost. Asi je to marne. TTF ti pojdu
ak vymazes subor XPdefaults, ale potom zasa nebudes moct tlacit.
Druhe riesenie je nastavit nahradzovanie nejakeho fontu ktory ti tam
funguje ( akehokolvek ), TTF fontom, ktory chces pouzivat. Potom to
trosku funguje. Ja mam arial v celom staroffice vratane vsetky menu atd.
ale starwriter aj ked je star sa nechyta.

Ivan Suchy.