[linux] Pozor na US Navy, MS Windows detected !!!

Brano Majernik BranoM na madein.sk
Středa Srpen 16 12:32:57 CEST 2000

Zive, Cz 15.8.00'
http://www.zive.cz/r-art.asp/ID=16487
Microsoft Windows budou rídit letadlové lode

Nová letadlová lod Spojených státu bude rízena pomocí dalsí verze systému
Windows. Americké námornictvo rozhodlo o vývoji letadlové lode nové generace
s oznacením CVN-77. Tato letadlová lod nebude jen kusovou zálezitostí, mela
by se stát základem pro vývoj dalsích letadlových lodí, které prijdou az po
ní. Microsoft Federal Systems (divize zamerená na vládní systémy) povede
vývoj informacní infrastruktury lode a celkový návrh architektury systému
pro výmenu informací. Protoze je ale vývoj lodi plánován az do roku 2008,
nebudou pouzity soucasné Windows 2000, ale následník vystavený na jejich
základe. Celkem má Microsoft dohodu na výbavu pro 10 lodí.

comment.:
deník správce pocítacu letadlové lodi

1. dubna - serzant mi rekl, ze prijdou nové modely letadel, ale naprosto
presné oznacení mi nerekl. Jak si mám ted stáhnout na ne nové ovladace?

3. dubna 10:26 - uz je to tady. Prilétají první letadla, ale nemohou
pristát, protoze nemám ovladac. Letadla mají palivo jeste na 25 minut letu.

3. dubna 10:31 - konecne nekdo zjistil presné oznacení letadel. Pripojuji se
na internet. Letadla mají palivo jeste na 20 minut letu.

3. dubna 10:33 - konecne mi nabehl MSIE. Pripojuji se na stránku Microsoftu.
Letadla mají palivo jeste na 18 minut letu. Jeden pilot je nervózní.

3. dubna 10:35 - stránka nabehla. Hledám ovladac. Letadla mají palivo jeste
na 16 minut letu. Jeden pilot je nervózní.

3. dubna 10:38 - ovladac jsem nenasel. Zkousím najít stránku výrobce
letadla. Letadla mají palivo jeste na 13 minut letu. Dva piloti jsou
nervózní.

3. dubna 10:46 - nasel jsem stránku výrobce, ale nemohu najít zmínený model
letadla. Letadla mají palivo jeste na 5 minut letu. Vsichni piloti jsou
nervózní.

3. dubna 10:49 - Po telefonickém rozhovoru s technickou podporou umístili
hledaný ovladac s tím, ze je to beta verze. Letadla mají palivo jeste na 2
minuty letu. Vsichni piloti jsou nervózní, jeden pilot ztrácí nervy.

3. dubna 10:50:10 - Zacínám tahat ovladac. Letadla mají palivo jeste na 1
minutu letu. Vsichni piloti jsou nervózní, dva piloti ztrácí nervy.

3. dubna 10:50:50 - Tahám ovladac, 26 % stazeno. Letadla mají palivo jeste
na 1 minutu letu. Vsichni piloti jsou nervózní, dva piloti ztrácí nervy,
jeden chce zaútocit na nasi lod.

3. dubna 10:51:03 - Tahám ovladac, 57 % stazeno. Letadla uz nemají palivo.
Vsichni piloti jsou nervózní, vsichni piloti ztratili nervy a pomalu
zacínají útocit na nasi lod.

3. dubna 10:51:19 - Tahám ovladac, 86 % stazeno. Letadla uz nemají palivo.
Vsichni piloti jsou nervózní, vsichni piloti ztratili nervy a pomalu
zací.....

POZNÁMKA ZÁCHRANNÉ CETY - víc se z deníku neznámého pracovníka nepodarilo
zachránit. Stále pátráme po tom, co se stalo. Mluví se o útoku ruské
ponorky.