[linux] Pomaly Linux

Matus xeon na miesto.sk
Sobota Srpen 19 22:11:47 CEST 2000

Ahojte
Uz nejaky cas sa snazim prejst na Linux, ale robi mi obrovske problemy - ide
mi strasne pomaly (ovela pomalsie, ako Win). Niekedy zmrzne. Hlavne ma
problemy so zvladanim grafiky. Ta mi ide uplne najpomalsie. Skusal som
RedHat, Debian aj Corel Linuxy a vsade je to rovnake. Pre informaciu uvadzam
konfiguraciu kompa: Intel Celeron 333MHz, RAM 64MB, HDD 3,2GB., graf. karta
S3 Virge 2MB. Particie: Linux Native - 1GB, Linux Swap 130 MB. Niekedy to je
OK, ale pri niektorych operaciach (pri surfovani, ked je zapnutych viac
programov ...) robi obrovske problemy. Prosim zachrante ma niekto pred
nutnostou pouzivania M$ :-)

Dakujem Vam

Matus