[linux] Prechod domeny

Stanislav Poljovka poljovka na decef.elf.stuba.sk
Úterý Srpen 22 10:31:37 CEST 2000

> 	Ako sa da bezbolestne spravit prechod domeny na na ine IP cislo?
> Bezbolestne znamena, ze nebude vypadok v mail/web-serveri. To viem, ze da
> sa to spravit aby DNS server na jednu domenu pouzival viac IP cisiel, ale
> neviem ze to v praxy ako funguje (su tam aj metody Round Robin a fixed,
> ktora z nich je dobra na toto?).

Toto je len nejake upozornenie, s ktorym som sa stretol pri zmene ISP
(cize IP adresy). V DNS je zaznam o zivotnosti DNS zaznamu (ako casto sa
maju ine stroje spytovat na DNS zaznam tvojho stroja). Toto nastavenie je
dobre zmensovat postupne asi o mesiac skor ako je planovana zmena. Najpr
nastavit na tyzden, potom na den, na hodinu, ...
Ja som to neurobil a prestali mi chodit niektore maily ale casom sa to
napravilo. Nastastie som mal vsetky maily zadrzane u zalozneho
mail-exchange servera v inej Internet domene a urobil som tam
presmerovanie.

				Stano