[linux] OT : domena

Eva Mala ewa na pobox.sk
Úterý Srpen 22 12:38:16 CEST 2000

Ahojte , mala by som nasledujucu otazku : chcela by som si zaregistrovat domenu, napr. ewa.sk. Na sk-nic som sa docitala, ze musim mat ico. Sice nemam, ale moj ujo hej, takze to mozem urobit cez neho, ze ;-) A k otazke. Ako to je ? Oni nastavia nejaky alias, ze napr. ewa.sk = 158.mo.je.ip ??? A potom ked nekdo zada telnet ewa.sk bude to to iste ako telnet 158.mo.je.ip ? Musim na DNS ? A naco mi to bude, ked na moj pocitac us ziadne ine napojene nebudu ?
Ak mate niekto chvilku (chvilu) tak mi prosim odpiste, ak nie, postaci link na nejaky textik, us som si celkom zvykla prezuvat dlheee textiky a'la man & info (to radsej).

Majte sa Pekne
Ewa