[linux] Prechod domeny

Stanislav Poljovka poljovka na decef.elf.stuba.sk
Úterý Srpen 22 12:35:33 CEST 2000

> tyzdenny TTL ? myslim ze jednodenny TTL uplne staci vseobecne. den pred
> prechodom ho mozes zmensit na hodinu. v kazdom pripade bezbolestny prechod
> (aby nevypadli weby) zabezpecis len tym ze urobic kopiu starych webov na
> starom mieste...

Ja som to robil pred styrmi rokmi na Sun OS 2.3 a tam bol default
nastaveny mesacny TTL. Aj mne sa to zdalo trochu vela, ale vtedy este
nebol taky preplneny Internet.
Ohladom tych intervalov. "Tyzden pred" zmenit na jeden den, "den pred"
zmenit na jednu hodinu a ak je niekto trochu chybny, tak to moze este
zmensovat.

					Stano