[linux] OT : domena

Úterý Srpen 22 14:11:54 CEST 2000

-> > preco?
-> > ked pre domenu ewa.sk urobis nieco taketo:
-> >
-> > @       IN      A       moja.ip.adr.esa
-> >
-> > tak to urobi presne to, co eva chce
-> > a je to na tvojom dns serveri, nie sk-nicu
->
-> Nuz ved hej, ale robit zonovy subor a menny server pre domenu
-> "ewa.sk" len koli jednemu kompu "ewa.sk"? To sa mi zda trosku blbe
-> a zbytocny luxus.

ewa.sk je domena, to ze si z nej niekto urobi iba hostname je jeho vec a
jeho problem. Uz by som sa len rad pozrel na to zeby si niekto
zaregistroval hostname pod domenou sk a otravoval by sk-nic z kazdej zmeny.

 uhlar na fantomas.sk ; http://www.fantomas.sk/ ; http://www.nextra.sk/
 M$ Win's are shit, do not use it !