[linux] WARNING: Your password will expire !!!

Samuel Behan konfera na frida.fri.utc.sk
Úterý Srpen 22 18:05:39 CEST 2000

On Mon, 21 Aug 2000, Jarry guru wrote:

> Caute!
>
> Tak som zas po istom case dostal z jedneho konta upozornenie:
> "Your password will expire in 6 days. Please, change it immediately."
>
> Neviete nahodou, kde sa to da aktivovat? Moji uzivatelia taketo
> varovanie nedostavaju, a potom ma otravuju ked im heslo vyprsi.
> Najlepsie, keby sa to dalo poslat aspon 2 tyzdne vopred, a este
> lepsie, keby som tam mohol dat svoj (slovensky) text...
>
> Jarry

Da sa nastavit iba aby ti konto vyprsalo ale neposle ti to mail
  ked by si mal uz heslo menit. Ja som si na to spravil
  taky velmi maly hlupy programcek. A mam taky pocit ze aj ta
  sprava pochadza od neho (frcatel ?).

                                                Sam

- Samuel Behan                    -
- mailto: behan na frida.fri.utc.sk  -