[linux] SW pre APC smart-ups?

Jarry guru jarry na gmx.net
Čtvrtek Srpen 24 09:23:52 CEST 2000

Nazdar!

Nepouzivate nahodou niekto UPS-ku od APC? Chcel by som sa len
spytat, ze aky SW odporucate. Ci ten "PowerChutePlus" priamo
od APC, alebo nieco ine (napr. apcupsd vyzera celkom zaujimavo).

Tiez by ma zaujimali vsetky odporucania a tipy v suvislosti s
touto UPS-kou. Nech skratka neobjavujem objavene...

BTW, tato UPS-ka (konkretne ja mam Smart-UPS 700I) by mala fachcit
aj v "smart" mode, ze? Treba tam nejaky special-kabel, alebo staci
obycajny "nulmodem" (alias "predlzovacku pre COM1 mys")? Cital
som ups-howto, ale uz 3 roky nebolo aktualizovane, tak neviem,
ci sa na to da spolahnut...

Jarry