[linux] WARNING: Your password will expire !!!

Jarry guru jarry na gmx.net
Čtvrtek Srpen 24 09:35:24 CEST 2000

Samuel Behan wrote:

> Da sa nastavit iba aby ti konto vyprsalo ale neposle ti to mail
> ked by si mal uz heslo menit.

Ja som sa asi zle vyjadril, ale chcel som presne to, aby sa uzivatelom
poslal MAIL ked sa im blizi koniec platnosti hesla. Niektori sa mi
aj mesiac neprihlasia, iba si stahuju postu, cize im to moze
uniknut.

> Ja som si na to spravil
> taky velmi maly hlupy programcek. A mam taky pocit ze aj ta
> sprava pochadza od neho (frcatel ?).

Myslis nejaky skript, a spustat ho kazdy den z cronu?
Tak to hej, tadial by mohla viest cesta. Ja som len myslel, ze
sa to nejako da aktivovat.

BTW, co to spletas o tom frcatel-ovi? Ty si tam spravca (myslel
som, ze kaco)? Ale bol by som vdacny, ak by si mi ten skript poslal...

Jarry