[linux] SW pre APC smart-ups?

Jozef NOVIKMEC novikmec na intrak.tuke.sk
Čtvrtek Srpen 24 11:00:32 CEST 2000

On Thu, 24 Aug 2000, Martin Marusinec wrote:

> Zdravim,
>
> ja uspesne pouzivam APC SmartUPS420. Softver na linux som si stiahol z
> webu APC a funguje dobre, aspon som nemal zatial problem, par krat som
> vypol prud a linux sa shutdownol ako mal.
> Datovy kabel, ktory pouzivam bol original dodany k ups-ke.

Pokial viem tak Power Chute  je program pre X. Cize na serveri na ktorom
nebezia X je dost tazko pouzitelny.Ale pouziva niekto tieto UPS so softom
apcd?
Ja som sa pokusal to rozbehnut ale skoncilo to tym ze udaje z UPS som do
kompu dostaval ale shutdown previest nedokazala.Ak to niekto ma
skonfigurovane mohol by mi poslat konfigurak. Vdaka >