[linux] Xlib... a GTK-WARNING...

maros franko na omnicom.sk
Čtvrtek Srpen 24 14:52:23 CEST 2000

Cafte seci.

Mam naistalene-RH6.2 + skoro secky .rpm ,chodi mi slovencina "aj na
konzole"
Obcas ked spustim neaky program "napr. mozilu" mi na konzole zacne
vypisovat hlaskytypu
GTK-WARNING: Missing charset in FontSet creation
GTK-WARNING: ISO8859-2

este ta mozila vylazla chybu
Xlib: extension"GIX"missing  on display":0.0"
GL nemoze pracovat zo zakladnym visualom

neviem ci to ma daky vplv na funkclost toho softu ale pre nieco to tam
je.

a este nieco o freeciv

spustim server-OK ,spustim civclient & a on ze:
Xlib: connection to ":0.0" refused by the server
Xlib: Invalid MIT-MAGIC-COOKIE-1 key

GTK-WARNING**: cannot open display : :0.0

a tym som dohral.
viete mi niekto poradit ako to spustit ,albo co su to za hlasky?

a este trosinku OFF-TOPIC

potreboval by som priebezne pocas dna zapisovat dake udalosti (format
datum|cas-od-do|popis)
chcel by som to robit ces web clienta ,lebo na tom stroji bezi stale a
nechcem kvoli tomu spustat dalsi soft.(os nieje Linux :-O)
da sa z formulara na html stranke zapisovat dakym sposobom priamo do
localhost suboru (napr udalosti.txt)
bez pouzitia databazoveho programu ,a nasledne ten subor zobrazit v inej
casti okna.
Pripadne ak ma niekto iny napad link na doc. a podobne budem mu [jej:-)]
velmi povdacny.

PS:// ako-tak viem naklepat html ,ale neovladam programovanie cgi a
podobnych haluz.

s pozdravom Maros.