[linux] Samba

rasto rickardt rickardt.rasto na cezar.vsnet.sk
Středa Srpen 30 12:55:46 CEST 2000

ak mas dobre skonfigurovanu sambu, to znamena nastaveny aj spravny
workgroup
tak by si ju mal vidiet cez win98 v network neighborhood
ak ju vidis a po kliknuti pyta heslo a nevies sa lognut
tak musis urobit userov na presne mena masin a potom cez smbpasswd
urobit hesla

ale aj tak si myslim ze tvoj problem je smbpasswd.