[linux] Samba

Cecetka.Robert na zsr.sk Cecetka.Robert na zsr.sk
Čtvrtek Srpen 31 07:53:27 CEST 2000

Ak nevidis Sambu z Win9x, tak pravdepodobne nemas upraveny subor lmhost ,
ktory sa nachadza napr: c:\windows. Musis ho najprv premenovat z lmhost.sam
na lmhost a potom tam dopis:
IPadresa	server_alias

napr:
10.10.10.1	server

Este nastavenie, moj smb.conf je takyto:

[global]
        workgroup = DNP
        log file = /var/log/samba-log.%m
        comment = RedHat Samba Server
        socket options = TCP_NODELAY
        load printers = yes
        security = share
        volume = SAMBA
        encrypt passwords = yes
        share modes = yes
        username map = /etc/user.map
        lock directory = /var/lock/samba
        wins support = true

[home]
# IP adresa z ktorej sa moze pripojit. IBA Z NEJ.
        allow hosts = 10.10.10.11
        create mode = 0777
        browsable = yes
        writable = yes
        valid users = cecetka, na cecetka
        password level = 4
        comment = Moj osobny adresar
        path = /home/cecetka/winsmb
        guest account = cecetka
        user = cecetka, na cecetka
        write list = cecetka, na cecetka

Potom Ti staci iba zadat \\server a mal by si vidiet sambu. Este sa mi
zastial nepodarilo Sambu tak nakonfigurovat aby som ju videl okamzite, ak
tuknem na ikonku "Pocitace v sieti". Neviete ako na to?

Robert