[linux] RealTek 8029 a 81x9 v jednom stroji

Martin 9formanko na gmet.sk
Pátek Prosinec 1 13:45:55 CET 2000

On 1 Dec 2000, at 2:03, Peter Paluch wrote:

> Hi,
> =-=

> Spravne, tak ma byt.

> A to si urobil ako? Pomocou nejakej konfiguracnej utility k tym RealTekom?
> Zariadeniam PCI sa systemove prostriedky explicitne prideluju len velmi
> tazko, aspon ja na to nemam vobec prostriedky. Vsetko ma v rezii PCI BIOS.
>
> To, ze modulom povies IO a IRQ, to im hovoris iba tolko, kde maju sietove
> karty hladat. Moduly nie su schopne zmenit resp. priradit konfiguraciu
> sietovym kartam. Musis si niekde zistit, ake systemove prostriedky tymto
> [...]

Lenze ako sa riesi ten pripad, ked sa karty "biju" bud irq-ckami
alebo IO. Ked sa pri boote zisti, ze karty maju rovnake irq-cko, tak
ich automaticky nastavi na rozne hodnoty ? IRQ-cka som menil
linuxconfom, ale to nevedie asi k rieseniu :) V PCI BIOS som
hladal hocico tykajuce sa irq-ciek, ale marne. Vyskusam to co si
mi poradil a dam ti vediet :)