[linux] RealTek 8029 a 81x9 v jednom stroji

Pátek Prosinec 1 14:49:07 CET 2000

On Fri, Dec 01, 2000 at 01:45:55PM +0100, Martin wrote:
> Lenze ako sa riesi ten pripad, ked sa karty "biju" bud irq-ckami
Ked sa biju irqckami tak je to jedno lebo drviva vacsina PCI zariadeni a
ovladacov podporuje IRQ sharing. ne2k-pci a rtl8139 urcite.

> alebo IO.
O to aby sa toto nestalo by sa mal postarat BIOS a v zivote sa mi to nestalo.

Musis si uvedomit, ze PCI zariadenia nemaju skoro nikdy ani IO ani IRQ
nastavene napevno. To im priradi BIOS.

Rovanko modulom v linuxe pre PCI zariadenia nedavas parametre IO, lebo to je
priradovane dynamicky. Mozno to ma zmysel ked chces urcit poradie ale nie som
si isty.

S pozdravom,

Peter Surda (Shurdeek) <surda na bigfoot.com>, ICQ 10236103, +4369910964300

--
         The computer revolution is over. The computers won.