[linux] Vacsi disk ako podporuje BIOS

Pátek Prosinec 1 16:50:57 CET 2000

On Fri, Dec 01, 2000 at 05:08:44PM +0100, Milan Hromada wrote:
> Nepodporuje LILO nejake nastavenie ako povedat linuxu
> ze vas disk ma inu geometriu ako ju detektne bios
> Mam pocitac ktory ma startsi bios a nepodporuje vacsie disky ako 8GB
> ten co je tam ma 20GB
> Ako na to?
Ono BIOS potrebujes iba na b00tovanie. Ked mas jadro pod 8G tak ta nemusi
trapit ze nevie nad 8G. My mame na servri 2*13G a 1*30G, BIOS detekuje vsetko
ako 8.4G a ide to v pohode.

Vacsinou sa to riesi tak ze boot partisnu das na zaciatok disku alebo bootujes
z ineho media.

S pozdravom,

Peter Surda (Shurdeek) <surda na bigfoot.com>, ICQ 10236103, +4369910964300

--
            It is easier to fix Unix than to live with NT.