[linux] Bootable CD

Miro Bobovsky bobovsky na koruna.pbko.sk
Sobota Prosinec 2 15:13:56 CET 2000

On Thu, Nov 30, 2000 at 07:29:15AM +0100, npor. Ing. Juraj Galbavy wrote:
> Viem, ze tento prispevok nepatri do tejto konferencie,
> ale hadam by mi mohol niekto poradit ako vytvorit
> bootovatelne CD, pripadne nejake odkazy na HOWTO.
> 				Vdaka
Prave som v stadiu vyroby takychto CD. Jeden pekny clanok je najditelny cez
google na ceskych servroch (teraz ho nemam pri sebe), kde pise chlapik
ak skusenosti a varovania (napr ak spravis CD s emulaciu HDD a nie diskety tak
toto CD pri bootnuti z HDD dostupne nebude a pod co som inde nenasiel.

Ak chces len jednoduche bootnutie pozri /usr/doc/.. k mkhybrid a cdrecord
(prepinac -b )

Prave som zistil ze ak som napalil image cez Nero tak bez varovania
mi napalil o 6k kratsi image !!! Nero uz asi nikdy pouzivat nebudem.
A ak s tym chces robit pokusy (multiboot) urcite budes potrebovat CD-RW
lebo je tam privela moznosti na chybu.

--
  Bbo (http://koruna.pbko.sk/~bobovsky Email:bobovsky na koruna.pbko.sk)