[linux] Re: kratke "mrznutia"

Sobota Prosinec 2 22:39:13 CET 2000

On Tue, Nov 14, 2000 at 03:59:21AM +0100, Peter Surda wrote:
> Ahojky!
Nazdar vole :-)

> Mam specializovnu linux masinu na multimedia a od isteho casu to robi podivne
> veci, a sice ze nepravidelne z casu na cas (asi tak po 10 minutach) na asi pol
> sekundy zmrzne obraz a zvuk opakuje ten isty kratky loop. Posobi to dost
> rusivo.
> Hladam teda pricinu:
... a s vysokou pravdepodobnostou som ju nasiel. VesaFB nepodporuje zdielane
IRQ a to sposobuje vyskou latentiu v jadre (nepomaha ani low-latency patch).
Odstrannit sa to da nepouzivanim vesafb ale potom nemam tvout (hovoril som aj
s vyvojarmi gatosu aj som sam skusal hrat sa s registrami a vyzera to tak ze
bez dokumentacie sa to inac neda). Skurveni ATI-ckarski byrokrati.

S pozdravom,

Peter Surda (Shurdeek) <surda na bigfoot.com>, ICQ 10236103, +4369910964300

--
            It is easier to fix Unix than to live with NT.