[linux] IP <-> MAC

Michal Michalac Michal.Michalac na ehs.sk
Neděle Prosinec 3 09:42:02 CET 2000

    Automaticke zistovanie IP <-> MAC (protokolom ARP) treba zakazat na tom
interface prikazom:

ifconfig eth0 noarp

alebo podobne  -  nemam pri sebe Linux.

Ked som to skusal, malo to vsak jeden neprijemny bocny efekt, a to, ze prvy
paket zaslany na PC so staticky definovanou MAC sa vzdy stratil. Ak si dobre
pamatam, Linux ho posielal na MAC 00:00....00 (alebo FF)  (tcpdump -e ...).

    Michal Michalac