[linux] ktora je najlepsia distribucia ?

Jaroslav Soltys jaroslavsoltys na hotmail.com
Neděle Prosinec 3 09:21:46 CET 2000

zdravim,
zaujimalo by ma, ktora distribucia je podla vas najlepsia. ja pouzivam linux
uz par rokov a zacal som s redhatom 4. predtym som este experimentoval s
nejakym slackwarom a monkey linuxom a mam taky dojem, ze to ide trochu dole
vodou. ten redhat sa mi zda strasne pomaly.
chcel by som rychly linux a nie nieco, co mi bootuje dlhsie ako vsetky
ostatne "operacne systemy" a potom to swapuje ako diva svina.
teraz som si hodil stareho slackwara a je to o nieco rychlejsie. ma niekto
nejake skusenosti s novym slackwarom ? aky je debian 2.2 ? pripadne mandrake
v porovnani s redhatom ? ma niekto nejake skusenosti s freebsd ? skusal
niekto atheOS ? hurd ?

diky za odpovede na moje otazky.
       jaroslav jard soltys

ps: dobra stranka: www.freeos.com, je tam plno informacii a linkov na free