[linux] ATI Rage II a SUSE 7.0

Valter mv.alter na post.sk
Neděle Prosinec 3 12:56:35 CET 2000

> rozsir frekvencny rozsah monitoru v XF86Config. I ked je mozne ze je to niecim
> inym.

Predpokladam, ze pouzivas mach64.
Treba si precitat log (/var/log/XFree86.0.log)
Tam ti vypisuje dovod, preco nie je povolene dane rozlisenie.

Najpravdepodobnejsi bude frekvencny rozsah monitoru.
Dalsia moznost : 4MB VRAM postacuju na 1280x1024 v HighColor
(16-bit),
stacilo by to ajn na 1280x1024 v 24 bitoch (ale ATI IMHO nerobi
24-bit
farby) a na TrueColor (32 bit) je to uz malo. To by si potreboval
5MB.
Ing. Mayer Valter, Senec
Slovak Republic,  Europe