[linux] ktora je najlepsia distribucia ?

Peter Střelec beko na profi.sk
Neděle Prosinec 3 17:33:54 CET 2000

Pouzivam slackware uz x rokov a som s nim uplne spokojny. Nielenze ma taky skvely design
ale je to taky rychly a efektivny pristroj. Vytvaruje ti brusko v priemere o +10 cm na
mesiac ... No a teraz fakty. Slackware 7.1 je to podla mna najlepsia distribucia. (No
nehovorim ze s podporou slovenciny) ale je jednoducha. Skripty su prehladne a neni su tam
zbytocne blbosti. Ak aj su tak ich lahko vyhodis ale vyhoda je v tom ze to je pekne
prehladne napisane. A vec ktoru si cenim na slacku najviac je bezproblemova kompilacia
programov. (Skarede a zle spomienky na RedHat ... Brrrr.) S dorobenim slovenciny mi to
vyhovuje snad so vsetkych distribucii najviac. cafte peter