[linux] ATI Rage II a SUSE 7.0

Stefan Petrucha petrucha na isnet.sk
Pondělí Prosinec 4 13:29:18 CET 2000

simon na brana.vtu.army.sk.isternet.sk wrote:
> Ahoj ma niekto skusenosti s vissie uvedenou zostavou. Mam ATI Rage II a 4
> MB VRAM nainstaloval som SUSE a XFree86 v. 3. A moj problem je, ze ani za
> svet to neviem rozbehnut na viac ako 800x600, a prito MS win bezali aj na
> 1200x1024.

Mam sice len SuSE 6.3, ale problemy som mal s touto kartou podobne. Furt
mi tvrdil (sax), ze v podstate sirka pasma nepusti. Toto je na nom blbe
(mozno len v suvislosti s touto kartou?). Pomohlo, ked som mu to
(DAC-speed?) akosi
nastavil v akomsi "advanced" rezime. Ked sa to raz prelomi, uz to ide
tusim dobre. Inak pouzivam Xserver nie mach64, ale SVGA, lebo sa mi zda,
ze funguje lepsie. Ako inspiraciu by som poslal moj XF86Config - mozno
ho
novsi sax este bude vediet nacitat, ale adresa tuto hore je blba. Posli
lepsiu a ja potom poslem konfig ;-) Pouzivam rozlisenie 1152x864x32.

Stevo
--
http://www.isnet.sk/petrucha