[linux] Bootable CD

Miro Bobovsky bobovsky na koruna.pbko.sk
Pondělí Prosinec 4 14:00:41 CET 2000

On Sun, Dec 03, 2000 at 07:01:17AM -0500, Valter wrote:
> RTFM. Mne to nerobil. Co si mu vlastne zadal ?
img vyrobeny cez linux (iny program WinonCD napalil ok.)
a v nerovy som dal File, from image, (default ako bolo teda mode 1 2048byt)
a nero nenapalil cezlych 400M ale o 4k menej.

Navyse ak napalujes image cez nero nedovoluje spravit multisesion ...
proste nepali tracka a aj uzavrie session a basta a mas smolu.
vo winoncd sa to nasatvit da.

Neviete niekto pomoct ... najradsej by som pouzil cdrecord (pre win32)
ale pod windows2000 nefunguje. Funguje len pod w98 a pod win2000 povie
access_violate ... Hmm. a tam kde je RW napalovacka je len 2000cka a NTFS ..
Vie niekto poradit ?

--
  Bbo (http://koruna.pbko.sk/~bobovsky Email:bobovsky na koruna.pbko.sk)