[linux] jednosmerne NFS

Úterý Prosinec 5 09:42:45 CET 2000

-> > -> Robim hokus-pokusy s novou masinou a blbne mi NFS.
-> > -> Na jednem stroji (dajme tomu abit) si mozem pripojit
-> > -> disky druheho stroja (dajme tomu soyo), ale opacne
-> > -> to nechodi. Vyhodi mi chybovu hlasku:
-> > -> mount failed, reason gived by server: Permision denied

-> Myslim, ze by ti IP nepomohlo :-) (192.168....)
-> Distribucia je z jedneho na druhy a opacne (viac pocitacov aj
-> tak nemam) v /etc/exports mam sice napisane mena a nie IP, ale
-> ping reaguje spravne na mena aj na IP, a SAMBA pracuje tiez s
-> menami.

ping preklada len meno pocitaca na IP, samba pracuje uplne inac. Takze je
dost mozxne ze IP pocitaca sa ti na meno nepreklada a tym padom to
nefunguje.
 If Barbie is so popular, why do you have to buy her friends?

---
Odchozí zpráva obsahuje viry.
Verze: 6.0.217 / Virová báze: 102 - datum vydání: 1/12/2000