[linux] viac domen cez router web ranger

Úterý Prosinec 5 11:20:55 CET 2000

-> vie, alebo ma dakto skusenosti s rozbehanim viac domen cez router Web
-> Ranger (pouzivany ako fw z vonka do dnuka - opacne mam masquerading)
->
-> jednoduchy nacrt topologie
->
-> internet -> modem -> fw -> server -> intranet
->
-> mam na serveri FreeBSD 4.0
->
-> named aj apache.conf je dobre nastaveny, z intranetu mi ide aj primarna
-> domena, aj ta sekundarna
->
-> z vonka mi pri requeste na obe domeny ukaze vzdy len primarnu

no, direktiva NAmeVirtualHost je tvoj kamarat...
apache totiz testuje ktory virtualny server smeruje na ktoru IP a potom
odmieta na requesty na dany virtualny server odpovedat na inych
interfacoch...

 "Two words: Windows survives." - Craig Mundie, Microsoft senior strategist
 "So does syphillis. Good thing we have penicillin." - Matthew Alton

---
Odchozí zpráva obsahuje viry.
Verze: 6.0.217 / Virová báze: 102 - datum vydání: 1/12/2000