[linux] lynx-SSL cez dialup

Blasko Marek Blasko na vuje.sk
Středa Prosinec 6 10:36:52 CET 2000

Mam na noteboku nainstalovani linux a pcmci sietovku a pcmcia modem.

moj problem spociva v tom ze ked sa pripajam cez siet na intranetovy
zabezpeceny server tak je vsetko OK. ale ked sa pripajam cez dial up tak
my lynx potom co sa dohodnu na komunikacii vyhlasi :unexpecd eror a
nasledne stranku nestiahne. (toto sa deje len pri dial-upe!)
V dial servri to nenieje lebo ten isti pocitac sa v NT4.0 (hambim sa jak
pes ale ten notebok nieje len pre moje ucely :( ) prihlasi a v pohode
stranku stiahne. Skusal som sa pripojit aj z handheldom a ten ide tiez
bez problemov.

V com moze bit problem?

--
Praxe ukazuje, ze vzruseni zen lze podporit mnoha mechanickymi
"hrackami".

Tato sprava bola preverena systemom NOD32 pre Exchange.
http://www.nod32.com
---

Verze: 6.0.167 / Virová báze: 80 - datum vydání: 6/29/2000

Oba antiviri sa zhodli natom ze mail je nebezpecni pre citatela,
pre pocitac nie.