[linux] apahce+php

Ing. Peter Bodnar peter na ttc-telecom.sk
Čtvrtek Prosinec 7 14:55:53 CET 2000

zdravim

	mam apacha 1.3.14 a php 4.0.4RC3 + php4-pgsql
	a teraz nastal problem (teda ten problem je od php4.0.3pl2 tusim)
	ked dam natahovanie postgresu v php.ini (extension), tak sa pache vobec
	nenahodi, v error.log je iba oznam o tom, ze si detekol IP adresu...
	ale ked zakazem automaticky pgsql, tak sa nakopne, a dynamicke
	zavadzanie kniznice v strankach funguje bez problemov...
	lenze to nie je riesenie, lebo cely intranet mam na tom postaveny...
	uz som zacal uvazovat o downgrade apache+php4, ale este prv by som
	rad zistil, ci sa niekto s takym dacim stretol.
	Viete poradit?

			mexico

--
E-mail: Peter.Bodnar na ttc-telecom.sk	TTC Telecom s.r.o.
               cisco na ttc-telecom.sk	B.Nemcovej 32