[linux] Stahovanie posty pre celu domenu cez dialup

Ing. Peter Bodnar peter na ttc-telecom.sk
Čtvrtek Prosinec 7 16:27:49 CET 2000

On Thu, Dec 07, 2000 at 03:32:25PM +0100, Ernest 'OERNii' Beinrohr wrote:
> Zdravim, ako by ste vy riesili toto:
>
> Linux server, pripojeny na dialup (on demand). Ako by som stiahol a rozhodil
> postu pre domenu firma.sk , ktora sa kumuluje v jednom mejlboxe na servery
> ISP. Mozem to stiahnut cez pop3 a podla "To:" to rozhadzat pre jednotlivych
> uzivatelov. Ale cim, a ako to rozobrat ? Urcite ste to uz niekto robili ;))

a co tak pouzit klasicky smtp (sendmail, smail, qmail.... a pod.)?
ja som tak bezal vo firme asi 2 roky pokial sme upgradli na pevnu linku .
moj stroj bol normalne vedeny v dns providera ako MX pre danu domenu,
raz za cas  (ja som mal nastavene kazdu hodinu) sa konektol a prevzal/odoslal
postu. Ak bol konektnuty najekym inym poziadavkom (user na webe a pod)
tak to preberal on line. bohuzial konfigy uz nemam, bolo to pred troma rokmi
ale ked das konkretny dotaz, mozno si pospominam...
> dik za pomoc
neni zac

			mexico
--
E-mail: Peter.Bodnar na ttc-telecom.sk	TTC Telecom s.r.o.
               cisco na ttc-telecom.sk	B.Nemcovej 32