[linux] Stahovanie posty pre celu domenu cez dialup

psi na dvalin.bicba.sk psi na dvalin.bicba.sk
Čtvrtek Prosinec 7 18:45:47 CET 2000

Zdravim,
vola sa to trestlemail, hladaj na freshmeate...
Stiahnes postu cez fetchmail a pomocou trestlemailu rozdistribujes do
schranok...
Je to spolahlive, dokaze to vela veci s postou ...
I ked urcite sa to da robit aj inak...

PSIkappa
psi na bicba.sk