[linux] kniznica na pracu s conf subormi

Samuel Behan konfera na frida.fri.utc.sk
Čtvrtek Prosinec 7 17:55:49 CET 2000

On Thu, 7 Dec 2000 psi na dvalin.bicba.sk wrote:

> Co takto parsecfg. vid freshmeat:
> http://www.enjoy.ne.jp/~gm/program/parsecfg/
>
> parsecfg is a library for parsing a configuration file. Values are stored
> in dynamically-allocated memory, so there is no maximum number of
> parameters. It supports a simple syntax format (PARAMETER = VALUE) and
> Windows INI-like (or SAMBA) file using a section. You can use numeric,
> boolean, string, and linked-list stored strings as parameter types.

No,
  zabudol som sa pochvalit jednym perl balickom co cita config files
  cez regexp, a ma dost funkcii (kto by ich ratal)...
  Inak je to celkom dobre, trochu pomale, trochu velke, trochu nedokoncene
  (hadzal som dokopy stary kod ;-) ale funguje spolahlivo (teda aspon co
  som skusal) a ma (v celku) jednoduchu konfiguraciu....
  Aha, zabudol som povedat ze sa to vola "rc_reader.pm" a je na freshmeate

                                    Sam