[linux] "Cage"

Čtvrtek Prosinec 7 20:26:00 CET 2000

Ahojte ludkovia,

Chcel by som sa spytat ci existuje program, ktory by vytvoril po nalogovani
akusi virtualnu masinu, ktora sa bude tvarit ako normalna. Podla moznosti
nesmie mat so skutocnostou nic spolocne a hocico co v nej urobi nebude mat
dosledky na skutocnost. Chcem to na to, aby som mohol testovat spravanie
"h4x0r0w" na servri. Malo by to mat pristupnu licenciu (najlepsie GPL) a ist
pod linuxom. A nemalo by to zrat moc cpu a ramky.

Jak tak nad tym rozmyslam, mozno by stacila aj specialna mala distribucia,
do ktorej by to chrootlo a programy v tej distribucii by boli napasovane na to
aby hackerom davali falosne informacie.

S pozdravom,

Peter Surda (Shurdeek) <surda na bigfoot.com>, ICQ 10236103, +4369910964300

--
            0 and 1. Now what could be so hard about that?