[linux] virtualne domeny na postfixe

lubos klokner erkac na vault-tec.sk
Pátek Prosinec 8 11:02:58 CET 2000

[ Martin Borbely 08.12.2000 wrote: ]
> Ahojte,
> trapim sa s konfiguraciou postfixu na prijimanie mailov inej domeny ako je
> hlavna domena servera.
> main.cf obsahuje riadok na nacitanie skriptu virtual, ktory obsahuje
> @virtual1.sk @mojadomena.sk
> @virtual2.sk @mojadomena.sk
> @virtual3.sk @mojadomena.sk
>
> main.cf este obsahuje
> myhostname=mojadomena.sk
> myhostname=virtual1.sk
> ;myhostname=virtual2.sk
> ;myhostname=virtual3.sk
>
> Teraz chodia maily na virtual1.sk
> [...]

zdravim,

ked xces aby vsetci uzivatelia mohli primat postu
na hociktory z tych virtualnych domen, staci
do main.cf pridat:

mydestination = virtual3.sk, virtual2.sk, virtual1.sk, localhost +ostatne_veci

ak xces aby len niektory uzivatelia mohli primat postu na danu domenu
treba vo virtual zapisat:

virtual3.sk		hocico
user1 na virtual3.sk	localuser1
user2 na virtual3.sk       localuser2
user3 na virtual3.sk       localuser3

ked pride mail na user4 na virtual3.sk postfix posle odpoved:
user unknown

ak by si s tym mal problemy, kludne sa ozvy

--
---[ lubos [erkac] klokner ]----[ erkac na vault-tec.sk ]---

---[ web: http://www.vault-tec.sk
---[ gpgkey: finger erkac na vault-tec.sk