[linux] "Cage"

Juraj Bednar juraj na bednar.sk
Sobota Prosinec 9 21:51:21 CET 2000

Ahoj,

> No lenze ja by som bol najradsej keby sa tieto veci akoze dali (teda
> hackerovi by si myslel ze je to ok) ale v skutocnosti by to nerobilo.
> Oprav ma ked sa mylim, ale meduza asi nevie klamat a to ja prave
> potrebujem.

ale vie, v tom je uzasna :). Medusa je povodne intrusion detection system
a bola stavana aj na toto :).

Napriklad take chutovky ako:

for access "/dev/kmem" {

	redirect "/dev/random"

}

Medusa vie praveze uplne genialne klamat.

> Okrem toho na to aby si /proc mohol namountovat aj do toho chrootu
> potrebujes specialny patch (neviem ci to vobec je do 2.2.x) portnutne.

Podobne ako to hore to mozes s meduzou spravit (resp. nasimulovat inym
sposobom)... A vobec, nech si heker mysli, ze nemas jadro s podporou
/proc filesystemu. A odpadaju problemy so zakryvanim zoznamu procesov
apod :).

   Juraj.