[linux] Stahovanie posty pre celu domenu cez dialup

Neděle Prosinec 10 13:46:06 CET 2000

-> > > a co tak pouzit klasicky smtp (sendmail, smail, qmail.... a pod.)? ja
-> > > som tak bezal vo firme asi 2 roky pokial sme upgradli na pevnu linku
-> > > . moj stroj bol normalne vedeny v dns providera ako MX pre danu
-> > > domenu, raz za cas (ja som mal nastavene kazdu hodinu) sa konektol a
-> > > prevzal/odoslal postu. Ak bol konektnuty najekym inym poziadavkom
-> > > (user na webe a pod) tak to preberal on line. bohuzial konfigy uz
-> > > nemam, bolo to pred troma rokmi ale ked das konkretny dotaz, mozno si
-> > > pospominam...
-> >
-> > Toto je najelegantnejsie riesenie, ale potrebujes staticku adresu.

-> ach jaj, mas pravdu... na to som zabudol, my sme ju mali, tak ma to vobec
-> nenapadlo

ja by som len podotkol ze nie je slusne nastavit najnizsi MX na masinu ktora
nie je online 24/7; bolo by lepsir potom nasmerovat ho na masinu ktora 24/7
online JE a ta by bola nakonfigurovata tak ze by postu drzala kym si ju
nevyzdvihne pravoplatny prijemca...
sendmail ma na to option TryNullMXList ; ostane mailery neviem

 Remember half the people you know are below average.

---
Odchozí zpráva obsahuje viry.
Verze: 6.0.217 / Virová báze: 102 - datum vydání: 1/12/2000