[linux] tis firewall

Bohdan Spes spes na infotrans.sk
Pátek Prosinec 15 09:05:26 CET 2000

Zdravim.

	Mam vytvoreny ipchainsovy firewall. Spustil som firewall log daemon. Ten
daemon prelieza logy a posiela mi mailom lognute ipchainsove pakety. Som s nim
velmi spokojny, ale je tu jeden velky problem. Ked mi niekto skenuje pocitace,
tych logov je strasne vela a tym aj tych mailov. Mozete mi odporucit nejaku
utilitu, ktora by pri detekcii skenovania portov zaviedla ipchainsove pravidla,
aby to zastavila a poslala mi o tom maila. Mam este jednu otazku, mozete niekto
popisat skusenosti s TIS firewallom ?
Mgr. Bohdan Spes, Infotrans s.r.o., Dubravska cesta 9, 842 20 Bratislava
Tel:07/5941 2950 Email: spes na infotrans.sk, spes na pobox.sk
ICQ#:56233611