[linux] qmail a aliasy

carcass carcass na gmx.net
Úterý Prosinec 12 00:32:56 CET 2000

Zdravim,
ako sa daju v qmaili nastavit aliasy ? Doteraz som pouzival na
stahovanie posty z pop3 getmail (ktory dorucuje priamo do ~/Maildir/),
ale chcel by som prejst na fetchmail. Problem je, ze neviem ako mam
donutit qmail aby postu pre user1 na domena1 dorucoval userovi
user2 na localhost. Ak by som hodil domena1 do control/rcphosts a
control/locals a do ~alias/.qmail-user1 hodil user2 na localhost, tak by
sa qmail snazil dorucovat lokalne mejly pre celu domenu1 (a to
neprichadza do uvahy). Instalovat kvoli tomu fastforward sa mi moc
nechce. Dalo by sa to vyriesit pomocou procmailu ? Ako vlastne funguje
qmail-start '|preline procmail' ?

--

			carcass